tisdag 13 augusti 2013

Summering dag två

Hej och hå, andra dagen snart avklarad. Ja, jag har varit godis sugen idag, och haft ont i huvudet, MEN, dagen har ändå gått bra måste jag säga. Kännt mig hungrig, men kroppen undrar väl vad som sker när det inte kommer ner godsaker så fort kroppen önskar.

Dagens matintag.
Frukost: fil och havrefras
(Det enda som serverades på förskolan, förutom vitt bröd, russin, Cornflakes och socker, tog det bästa tänkbara trots att jag hatar fil).
Lunch; laxpanetter, sallad och vitlökssås
Mellanmål: kvarg, blåbär med quinoapuffar
Middag: köttgryta med sallad


Kvällsfika: frappe med knäckebröd 

Dagens motion: cykel till och från jobbet 7 km

Om en timme är det läggdags, yes, klarat andra dagen ☺👍 kram

1 kommentar:

  1. Du kämpar på så bra hjärtat mitt, du är superduktig!

    Tror dessutom det är väldigt bra att du skriver här, då har du själv lite extra " koll " på dig själv att du skriver upp hur dagen har varit, och det gäller ur alla aspekter.

    Duttiga DU!

    SvaraRadera