söndag 25 augusti 2013

Dag tre avklarad

Alltså, ja är så jävla nöjd. Kanske inte låter som en bragd för er, men för min mentala del är detta guld. Ätit lchf kost i tre dagar nu, och inte något sötningsmedel, cola light, cola zero, tuggummineller läkerol har intagits . Mat- bara mat!!!

Har dessutom ätit väldigt god mat vill jag medge, god ost på mins fantastiska frö k äckebröd, goda oliver, avokado, paj, mums vad jag har njutit av min mat., det var längesen jag gjorde. Då jag så många gånger tänkt, måste äta kcalori snålt, måste äta lite fett, måste träna mycket. Jag har gått hungrig jämt förut, i princip. Nu ska man väl inte ropa hej än, men är lycklig över att de tre första dagarna gått bra och jag har överlevt!
Lite jobbigt igår när barnen åt lördagsgodis, och idag när de pt sockervadd på Liseberg, men jag tog en kaffe med mjölk idag på Liseberg, det var oxå gott! Va till och med in i godis affären då ja hade lovat barnen en godis napp når vi gick hem.. Men de gick bra! Lovely!

Nu är det sov dags här, hoppas min dumma nack spärr är bättre i morgon! Tar med mig lunch till jobbet i morgon, vet inte vad det serveras till lunch nämligen.

Puss och god natt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar