måndag 19 augusti 2013

Måndagen avklarad

Måndagen avklarad och ordentlig hela dagen-nöjd!
Hade faktiskt med egen mat till jobbet idag, då maten alltsom oftast är såå onyttig, panerad många gånger och dryper fett, och massa pasta jämt, allt för att maten skall vara så billig som möjligt. Så hur onödigt de än må vara kommer ja nog ett par gånger i veckan ha med mig egen mat, annars lär jag Gå UPP i vikt av att bara äta panerad mat, med pasta, och mackor. Nä, där går gränsen! Mellanmål har jag med varje dag numer, eller äter knäckebröd, de funkar ju!

Cyklade till och från jobbet, och sedan avslutades dagen med ett härligt Zumba pass, grymt pass som jag kommer att få på under hösten, den instruktören har ja haft tidigare och hon är grym!

Så det är med gott samvete jag kryper ner i sängen denna måndag <3
Kram


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar