fredag 16 augusti 2013

Its friiiiiday



Äntligen fredag!

Tänk att det är något speciellt med fredagar, de är så underbar känsla i kroppen när man vaknar och snart har helg. Börjar kl nio idag, så frukostmys med barnen hemma först, härligt.

Har kört annica sjöös dvd på morgonen, 45 min styrkebaserad konditionstning, effektivt som sjutton för förbränningen :-D härlig start på dagen, Älskar morgon träning när tid finnes, då är man liksom klar med det momentet och kan njuta ytterligare lite!

Va lite ledsen igår kväll över mitt socker som sjönk, och att ja fick lite panik och stoppade i mig säkert 800 kcalorier insett svep typ. Men men, nu är det som det är. 

Är på lire dåligt humör för tillfället då jag varit låg två gånger idag... Först en gång i förmiddags sen en gång en kort stund efter lunchen. Verkar vara väldigt insulinkänslig för tillfället, sen är det klart att morgonträningen samt cykeltur direkt till jobbet efter kanske blev lite mycket, och bara havregrynsgröt till frukost. Äh, nu mår jag i alla fall bra efter lite druvsocker och fil, samt extra macka på förmiddagen.

Nu vill jag att timmarna ska gå så man får hem och fredagsmysa❤




Puss o kram 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar