söndag 11 augusti 2013

Idag ska jag inte äta socker!

Usch och fy, ställde mig på vågen och mätte midjan idag...

Vågen sa 79.2 kilo och magen på tjockaste stället sa 94 centimeter, nu kan det bara gå åt rätt håll. 
En kväll före förra fredagen blev tio dagars moffande av allt jag kunnat hitta i skåpen och två kilo upp på vågen, MEN idag är det nya tag och fokuserar på idag. Inte några mål över huvud taget i nuläget, utan bara fokusera på att klara dagen idag!!

Börjar morgonen med lite träning då jag börjar jobba kl nio idag! Let's do it!


Återkommer senare med dagens mat intag. Kram

1 kommentar:

  1. Hejja Älskade dottern min!

    Detta är ett stort steg för dig att ta, det vet jag, men absolut ett av de BÄSTA sakerna du kan göra för dig själv och ditt mående.

    Du tar i ditt liv, du tar tag i hur du vill må, och kommer att må. Vägen är tuff, men jag finns här med dig hela tiden och stöttar dig i alla väder, det vet jag att du vet och att du också känner.

    Hejja dig Jossan säger jag, en DAG I TAGET!, så går det alltid framåt.Små , små steg åt rätt håll, gör kroppen och knoppen gladare,

    Älskar dig av hela mitt hjärta// puss o kram mammi

    SvaraRadera